miercuri, 14 mai 2008

Un site pentru toti cei care merita sa nu apara pe site

Acum cateva saptamani am gasit o minunatie de website care sincer merita tot timpul pierdut pentru a-i vizualiza continutul . Acolo apar o gramada de oameni din lumea buna( Cocalari si Printese) care sunt prinsi in diverse ipostaze shexy.

Pe langa poze cu animalute GUCI, PLAYBOY, DIHOR, ARMANINI, VERBACEE, mai gasiti si diferiti afoni care incearca sa cante si sa faca videoclipuri.
Vedeti daca rezistati sa vizualizati continutul


Intrati pe www.cocalari.com
"Ce sa i faci" tre sa le faca cineva publicitate

2 comentarii:

Alex Hash spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Alex Hash spunea...

Site-ul asta chiar merita nota 10. N-am vazut de mult asa un site plin, cred ca daca ma gandesc mai bine.. sincer n-am vazut niciodata atata prostie pe pixel patrat, cata am vazut dupa ce am intrat pe site. Oricum ar merita sa ramana site-u pentru ca e o parte de istorie si o dovada pentru viitor.